onsdag, september 14, 2011

bloggen ja

ja just, jag har ju en blogg jag..
Vette tusan vad jag ska skriva, när osv..
Idag blir Henrik 2,5 år. Hurra hurra hurraaaa

Jag bara undrar..Är detta en schablon eller skriver man så här för att föräldrar inte ska tro att deras barn är sena i utvecklingen. Eller har jag en "onge" som är före sig och isåfall de allra flesta av hans kompisar också??
Läs och begrunda.

Hej, Jenny!
30 månader gammal
Ditt barn blir bättre och bättre på att kombinera ord med det de står för.
Han eller hon kan förmodligen namnge några kroppsdelar, några färger och ett par vänner nu.

Nu kan ditt barn förmodligen klä på sig ett klädesplagg och namnge sex kroppsdelar.
Han eller hon kan eventuellt balansera ett par sekunder på ett ben.


Ja vad säger man?
Struntfakta i ett strunt-blogg-inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar