tisdag, september 27, 2011

ja vad säger man

jag behöver sova...
Jag vet ju att jag får ont i huvet då jag inte får min sammanhängande nattsömn. Henrik har stökat på nätterna nu i 2-3 veckors tid och jag har haft ont i skallen VARJE DAG... Även mindre migrän attacker. Men vad göra liksom. Inatt behövde jag bara gå in till Henrik 1 gång. Och faktiskt vaknade jag utan panndunk. Dock så vet jag att det krävs några nätters sömn för att känna mig lite mera alert. Men men...
Dessutom är det jätterörigt på jobbet. En massa konstiga saker som händer och jag har ff inte kommit mig ikapp sedan semestern. Men tids nog och med hjälp från min nya chef så kommer vi att fixa detta!!

Ähh åter ett neggo inlägg..

Mer neggo kommer jag vara vid halv 12 idag då det är dags för min vägning. PISS & SKIT att man inte ska må bra så man får tillbaka motivation att äta rätt och träna..

Idag efter jobbet blir det simskola för lilleman och efter det "köpemat"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar