lördag, september 17, 2011

Lördag

Henrik kom in till mig runt 3-tiden. Sedan så sov vi ända till 7!!
Myse på under morgonen. Farmor kom och passade liten en stund så jag kunde åka till Barnloppisen på Alnö. Tack farmor!!
Fanns mycket saker, och de hade helt klart förbättrat utrymme och upplägg sedan förra hösten.
Jag köpte skidor till Henrik, kanske för stora men då kan han ju ha de nästa vinter istället.
Ett par överdragbyxor till är också bra att ha.
Sedan lite tröjor och pyjamaser.
Av bara farten kom jag hem med en rosa tjejoverall också. (McKinley) Tänkte på Henkes kompis Tove som är på Mallis och inte kunde fynda själv. Kanske för stor men då få vi fråga om kusin Ronja vill ha den istället.

Jag har hunnit tvätta massor med tvätt idag. Har inte plats att hänga mer så jag får fortsätta med det imorgon!!

Nu är det snart dags att väcka liten och packa in oss i bilen och ta oss mot Backås där det väntas surströmming i em. Mums, har ju försökt få till en helg dejt med Johansson/Eriksson men endera kan inte de. Eller så har inte vi kunnat.

Nästa vecka börjar träningen igen. Slö har jag vare alldeles för länge. Och vikten ska vi inte ens prata om.. Ångest varje gång jag ska in och väga mej (var 10:e vecka) Än så länge har jag klarat mig från att betala. Men troligen inte denna..

Nej nu väcka liten bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar