måndag, september 19, 2011

Drömmer

Om en hel massa.
Just nu vill jag bara flytta, flytta från 3:an och till ett radhus med grön plätt alldeles utanför.
Inte nåt stort, har ju bott i hus, och nja det är ju inte riktigt min grej känner jag. Men kikar ju på hemnet och fastnade för ett litet.. Om man har tegel kanske det skulle kännas bättre?? Minre att undrhålla? Iof var ju gräsmattan inte så liten, men verkar vara plan så man får väl köpa sig en gräsklippartraktor, på men ljudboken och få sig lite egen tid..
Här är länken till bilderna på det huset..

KLICKA

Jag vet iof inte om jag vill bo åt det hållet. Känns avigt..
Eller som killarna på jobbet sa, om du köper det vet vi vart vi ska ha firmafesterna!! Okej!!

Nej jag är ju insnöad på Nygatan och det radhuslägenheterna som finns där.
Vi klarar oss ett tag till med 1 bil och på så sätt få över lite pengar till semester resor.
För det sitter jag också och drömmer om..Sommar och sol. Fast jag vet ju vart jag än kommer så blir det ju dåligt väder.
Eller åtminstonde sämre än vad det "ska" vara..

Nu ligger Henrik och ropar efter välling, lite svårt det där eftersom man är van flaska i sängen innan man ska somna, en trygghet!
Men nu är det kvällsfika som gäller..

Jag ska straxens bänka mig med kaffekoppen i soffan å se på Idol!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar