torsdag, september 22, 2011

Fina kläder

Igår var jag på klädparty, ljuvliga kläder från Me and I. Självklart hittade jag en alldeles passande tröja till Henrik, den kommer han få i julklapp! Även en tunn höstmössa, men den får han såklart använda när den kommer!



Detta inlägg skulle kanske ha innehållit önskelista till tomten. Men den kommer..

Just nu vill jag bara att livet ska ta en annan vändning. Att saker löser sig på jobbet. Det har varit jobbigt ganska länge nu, det blev inte bättre av beskeded igår. Men jag måste ju tro att det här jobbiga kommer resultera i att vi kommer hitta bra lösningar, och arbetsron stillar sig. Jag säger som jag sagt i många år nu. Tack för att vi är ett så pass tajt och glatt gäng som gör att man ff kliver upp om morgnarna..
Det andra är att Henrik är inne i en "stökar-på-natten" period igen. Vilket gör att min sömn rubbas, då får jag huvudvärk och känner mej konstant trött..
Det tredje är att jag så gärna vill få ett samtal att en vänlig själ vill sälja sin radhuslgh till oss så vi kan få flytta..
JAja that´s life.

Jag brukar klaga när jag känner att jag har att klaga på. MEN det finns alltid de som har det värre eller sämre.. Så jag vet att jag ska vara tacksam, och det är jag!

KRAM ALLA, detta var ett neggo inlägg och det kommer säkert flera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar