torsdag, mars 06, 2008

Har bestämt mig

Att Vilja ska få vandra vidare.. Somna in..

Förhoppningsvis få sova lugnt och säkert
utan att ständigt behöva vara på sin vakt.
Utan att behöva bli attackerad av svansen..

Att kunna gå till matskålen och äta i lugn och ro,
istället för att kika bakom ifall "någon" kommer..

Att känna sig avslappnad så hon kan gå på lådan utan stress.
Tror hon kommer att få flera massor med klätterträd
att leka och sova i.
Klättra och hoppa upp och ner. Helt utan spöken!
Och jag tror mej veta att hon kommer hitta någon
som älskar henne lika mycket som jag gör.
Och att hon hittar någon som släpper

en bit av huvudkudden till henne..
DET måste jag tro på!
Att det bara kan blir bättre för oss alla inblandade..

MEN det är jobbigt, har INTE varit lätt,
och framförallt vilken saknad.
Vilja mår inte bra av detta, jag mår inte bra..
Även jag måste få sömn..
Nu orkar jag inte skriva mera..
Sitter ensam på jobbet idag, tårarna rinner..
Ja sån är ju jag...

3 kommentarer:

  1. Men älskade vännen!!Fy fan vad jobbigt...men du gör rätt, och det är DU som känner Vilja bäst och ser/känner om flickan inte mår bra.Mår inte hon bra så mår ju inte du bra hellerKänner med dej och tänker på er..DU har gett Vilja det bästa hon NÅGONSIN haft eller varit med om,hon har fått vara tok-älskad och hon har fått tok-älska tillbaka, glöm inte det!!Vi finns här om du behöver oss!!KRAMAR!!!!

    SvaraRadera
  2. TACK TACK
    Ni är bara såå bäst!

    SvaraRadera
  3. är skriver man värsta längsta tårdrypande inlägget och så jävlas blogger med mig och vägrar publicera. Tackom..

    Summan var iaf att du gör helt rätt. Och att Vilja komemr att vara dig evigt tacksam. Du har förgyllt hennes sista tid vännen. Hon gick från oönskad till högt älskad tack vare dig.

    Sov gott lilla Vilja. Du har en massa vänner som väntar på dig..

    SvaraRadera