lördag, mars 29, 2008

Lördag

Oj oj vilken jäkla match igår.
Det bästa på mycket, mycket länge.
Jag tycker det var en helt fantastisk upphämtning,
samt en helt fantastisk stämning i hallen.

Imorgon bitti bär det av till Jönköping och match söndag + måndag.
Man måtte vara smått galen som tar ledigt för att se på hockey.
Men det är mitt intresse, och vem vet nästa gång vi är i en Semifinal???

Idag har vi varit på stan, och även en snabb sväng i Birsta..
Jag skulle dock inget ha...
Kom hem med turkosa gardiner till köketr
och en tunika/klänning som det då bara stod Jenny på!!!

Köpte mej en neccesär inför resan.
Har vart på G och köpa mej en ett bra tag med inte bitt av!!
Rosa, precis som jag är som mest!!!

Sedan!! om någon känner någon, som känner någon, som behöver 2 st 80 cm breda madrasser från IKEA..SÅ har jag två som "blir över"...
Billiga 350:- / st (dock utan bäddmadrass)
Nej nu lite mera öl och middag såklart!!
Lax med pressad potatis och wookgrönsaker!!!

Uppdaterar från mobilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar