torsdag, mars 13, 2008

Match nr 2

Supporterbussen avgår från Eon kl. 16,30
Känns som olika känslor..
Det ena är ENKELT
Den andra hemskt, jämnt å guuu så jobbigt!!!
Ska försöka knäppa nå foton såklart

Annars så jobbas det på för fullt i hallen.
Bror håller på att spackla som bäst.
Håller tummar att jag hinner väva och ev måla i helgen.
Det är 24 timmar på ett dygn..
Förutom att lördag kvällen är hockey-kväll och vi nog måste försöka vara på plats redan runt 17-tiden för att få ha bra plats.

Ibland faller en liten pyssel-lusta på och då sätter jag mej ner och försöker få iordning på albumet som jag börjat med.
Det görs inte i en handvändning.

Mera funderar jag på flytten,
försäljningen av min lägenhet,
ev. resa till Rumänien i sommar..
Stumpelumpan den vita gudomliga finns ofta ofta i tanken..
Ja så det är som vanligt full karusell i hjärnan!!

KRAM & VI SES!!!

3 kommentarer:

  1. Jag tänker också på Vilja.. Har den månaden uppe i kalendern.. Med mig och Vilja..

    Också ett sedvanligt DÖDA MODO *KLAPP KLAPP KLAPP*

    Gör ett bra klackjobb nu!

    SvaraRadera
  2. Ja..Kyrö undrar ju bara vars ifrån du får all energi!?!?!Sanslöööst!Spännande med hallen!Åsså håller hon ju med föregående killer: döda modo!

    SvaraRadera
  3. Heheee

    Ni brudar borde ta me f*n fara upp på måndag å verkligen DÖDA, KLAPP KLAPP

    Ja jag har åsså Vilja i min almanack denna månad!

    Energi..Joru Satu, men så är jag ständigt trött också!

    SvaraRadera