tisdag, mars 04, 2008

Tisdag morgon

Jag åkte hem från jobbet lite tidigare igår.
Lite nervös över stumpan.
Hon verkade okej.
Tog av henne kragen och bar in buren i köket där jag höll på.
Inga som helst hysteriska attacker...
Senare på kvällen packade vi in oss i bilen och åkte till Anders..
Även där var hon mera "som vanligt" hon struttade omkring och såg inte alls lika rädd och förföljd ut.
Klart man blir lite gladare och lugnare.. Jo visst jagade hon svansen, men helt betydelselöst med bara ett liiiitet fräsande.

MEN

Natten har varit lika som tidigare...
Vi har bråkat hon och jag.
Monster-tjej...
Fick sova till tolv-tiden,
men efter det har sömnen inte varit alltför optimal.
Men brist på sömn ett tag har då ingen dött av vad jag vet.
Ska ge stumpan chansen ett tag till.
Det positiva hon visade upp under em och kvällen igår måste väl innebära att det finns där..???
Ja jag vet inte, ena stunden tror jag att beteendet kan försvinna.
Den andra ser jag inte HUR det ska kunna göra det??
Som sagt måste ge det lite tid, eftersom veterinären också sa det.

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Jag har kikat runt lite nu och det brukar ta MINST en månad innan Feliway visar sig riktigt effektiv så ge inte upp för hundra gubbar!! Hade hon en lugn period igår så finns det hopp! Det finns även fler alternativ, som Åse sa. Det här ordnar sig ska du se! Hang in there!

    Varma kramar!

    SvaraRadera