måndag, mars 17, 2008

Vet inget

Eller jo klart jag vet något...
Jag ställde mig på vågen så vikten vet jag..
Idag är det måndag den 15 mars vilket innebär att min lillebror fyller 15 år. GRATTIS!!
Det är även den 4:e kvartsfinal-matchen uppe i Ö-vik,
känns inte som annat än vinst..
Sedan vet jag att min lägenhet är LÅÅÅÅNGT ifrån klart.
Någon som kan spackla och slipa är hemskt välkommen att hjälpa...
Jag vet också att jag vill åka till Rumänien i sommar.
Vi var på IKEA igår, så nu har vi kikat lite på vad vi vill ha...
Vilken prio-ordning osv. ROLIGT

Så visst, jag vet en hel del, fast jag inget har att skriva...

KRAM ALLA

2 kommentarer:

  1. Kack.. Kack oxå.. Verkligen kack.. I morgon tar vi dom..

    SvaraRadera
  2. Ja du Jossika..
    Kack stämmer jag in i..
    Eller om finn-j***a-back-s***n-nr29 ska förstå kanske man säger
    "kakk" ???

    USCH å fy att laget viker ner sej såååå till den mildra grad för att citera linus-ida

    SvaraRadera