måndag, mars 24, 2008

Less..

... är bara förnamnet...
Då har snart 4 lediga dagar gått till ända.
Härligt med lite extra ledigt...
Solen har visat sig med sin bästa sida...
Hallen var den som skulle få den mesta av lediga tiden...
Ja jag säger skulle.
Jag har varit sjuk, brukar inte klaga utan bita ihop och ta mig för saker iallafall.
Men inte ens påskmiddag hos pappa lockade..
Feber, hosta, ont i ryggen och snornäsa..Jätteroligt när man renoverar en hall.
USCH
Men men, jag blir väl frisk såsmåningom kanske...

Treo, Ipren och Panodil är grejt.. Varvat med the & honung..

Kul att vara ledig

1 kommentar:

  1. Dessa j*vla förkylningar.. Jag är så less, får inget gjort. Ska ta mig i kragen nu när solen skiner och försöka göra något iaf..

    Hoppas du klarar av att njuta under matchen i kväll. Krya på dig stumpan!

    Kram!

    SvaraRadera