tisdag, mars 11, 2008

Trött jag

Oj oj vilken behandling väggen i hallen fick igår..
Snyggt det blev i hallen...Not...
Fortsättning snart (alltså efter jobbet)

Har vare lite duktig idag och sagt upp bredband, motorvärmare mm.

Nu har jag bokat tid för lagning av bilen så jag kan släcka min 2:a

Arbete ett tag till, sedan hem mörda lite på väggen, laga korvgryta till mina vänner som också känner för att mörda lite vägg..
Och 19,30 drar slutspelet igång.
Repris från förra året..Var upp till Ö-vik alla matcherna då. Förhoppningsvis kan jag det iår också!
Så ikväll hemma match!!

Sedan är det zombie som ska sova....

4 kommentarer:

  1. Döda MoDo *klapp klapp klapp*

    SvaraRadera
  2. *ASG!* Jaha...då var Joss-The killerboss igång igen då!hahahahahaa!

    SvaraRadera
  3. VI VANN *klapp klapp klapp*

    VI VANN *klapp klapp klapp*

    SvaraRadera
  4. JAAAAA

    Fy fan vilken jobbig kväll..
    MEN SKÖNT AVSLUT!!

    SvaraRadera