onsdag, mars 05, 2008

Mera Vilja

Jag vet inte...
Endera vill jag så mycket att jag tycker...
...eller så är det aningen lugnare...

Igår samma igen när jag kom hem från jobbet..
Hon var med mej i köket.. Lite små fräs till svansen bara..
Sedan till Anders och samma visa där också..
Jättelugn och ytterst lite morr och fräs...

Jag gick och la mej direkt efter matchen och vaknade vid halv tolv då stumpan hade ett litet bryt med jakt på svans...
Sedan somnade hon med mej och vi sov till halv tre ungefär.
Efter det så sov inte Vilja mera, jag somnade mellan varven..
Inte alls mycke fräs eller jakt.. Liiite bara..
På med kragen och hon hann med att göra ett hysteriskt race innan så endera bet hon sej i svansen eller klorna...
Började blöda lite, fasiken... Men jag tvättade på en gång.
Får som vanligt dåligt samvete när jag lämnar henne hemma...
Men jag vet, jag kan inte vara med henne 24 timmar om dygnet.

Idag ska vi ha informationsmöte på jobbet,
kanske får vi reda på nåt vettigt...
Sedan ska jag ha personligt samtal med min chef,
samt region chefen..
Roligt då...
Därefter hem och fortsätta i köket med målningen.
Tror det blir rätt bra faktiskt!

KRAM från en liiiiten förhoppningsfullare Jenny
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar