torsdag, maj 05, 2011

Dag 1 Presentera mig själv, 1 bild och 10 fakta


  1. Jag har ALLTID godisabstinens, ja nästan alltid iallafall

  2. Är åkrädd för det mesta, och det blir vekligen inte bättre med åren

  3. Pälsdjurallergiker, men kan inte låta bli att vara med djuren

  4. HATAR att städa, hellre lagar jag maten och viker tvätten

  5. Från att ha varit en morgonpigg och kvällstrött tjej har jag nu blivit en vandrande zombie, jag är tusan alltid trött

  6. Får jag inte kaffe på morgonen är det panndunk som gäller resten av dagen

  7. Vad gäller musik så gillar jag det mesta faktiskt, undviker hiphop, synth och opera

  8. Har ett hockeyintresse som jag medvetet ställt åt sidan sedan Henrik kom, Anders får ägna sig helt åt det istället.

  9. Gillar att shoppa, dock finns inte kläder som passar min "figur" så värst bra

  10. Jag SKA göra en tatuering....snart....

Denna bilden på mig är från lekis, attans så söt man är! (not)
Tack lill-brorsan för att den ligger på din FB




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar