torsdag, maj 19, 2011

Dag 15 Mina drömmar

Ja eller så diskutterar vi om Henrik kommit in i en "fas" där han drömmer väldigt mycket..
Han vaknar, eller vaknar gör han ju inte, han väcker mig.. Han kan skratta, prata om flygplan, eller om något helt annat. Tror han följer mina linjer där. Man ska prata i sömn..
Jag drömmer bara konstiga saker om jobbet..

Andra drömmar..
Jag vill ha en egen bil, en liten billig sak som jag kan ta mig fram i när jag vill.
Jag vill ha ett fritidshus, max halvtimmen till å från arbetet. Helst med bra standard då jag tänker att vi kommer tillbrina maj, juni, juli, augusti och september och därefter kanske vissa helger eller så..
Det behöver inte vara vid havet, men gärna närhet till sjö som man kan bada eller fiska i.
Sedan skulle jag ju vilja ha mera pengar så man kan ha dessa drömmar vid liv, och gärna kunna resa utomlands också..
Men drömmar är ju viktigt även om det inte blir av...

Dag 16 Min första kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar