tisdag, maj 03, 2011

Hjälp på traven

Eller inte.. Har denna lilla lista som stulits från annans blogg, tar den till hjälp när jag inte har några uppslag.. Så jag lägger in den här för att komma ihåg att blogga... Eller nåt
Känns som endel saker går hand i hand liksom men försöka går ju. Resultatet återstår ju att se!!

Dag 1 – Presentera mig själv. 1 bild och 10 fakta
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Den här veckan
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Min bästa vän.
Dag 14 – En bild på mig och vad hade jag på mig.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – En bild på ett ställe jag jag varit på.

Dag 20 – En person jag vill träffa.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Den första.
Dag 26 – Det här gör mig rädd.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Den här månaden.
Dag 31 - Min favoritårstid, och varför.
Dag 32 - Typ av killar jag faller för.
Dag 33 - Vad jag skulle göra om jag hade 1 miljon.
Dag 34 - En dålig vana jag önskar jag INTE hade.
Dag 35 - En bild på mig och min bästa vän.
Dag 36 - Någonting jag oroar mig för.
Dag 37 - Mitt drömmbröllop.
Dag 38 - En bild på mig idag.
Dag 39 - Det här ångrar jag.
Dag 40 - En person jag skulle vilja byta med under 1 dag.
Dag 41 - Min favoritfilm
Dag 42 - En bild på mig för 1 år sedan.
Dag 43 - Min reaktion när jag ser mig i spegeln.
Dag 44 - En låt som får mig att gråta.
Dag 45 - En bild på det jag köpte senast.
Dag 46 - Något jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 47 - Mitt favoritprogram.
Dag 48 - En bild på mig, tagen av någon annan.
Dag 49 - Min favorithögtid.
Dag 50 - Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar