torsdag, maj 26, 2011

Dag 19 En bild på ett ställe jag varit på



Måste nog bli Tachai Island som var så gudomligt.
Säger nog att detta var den BÄSTA dagen på hela resan.
Och ja, det var så vackert som bilden visar.
Ett naturreservat och det var så pass orört som det kan vara fast det går utflykter dit varje dag, snorkling, sanden mellan tårna, maten, nöjd Henrik= nöjd mamma!
Detta var den sista dagen i Thailand som vi kunde sola och bada, sedan när vi kom till fastlandet var det REGN och det slutade inte medan vi var i landet.. Alltså drygt en vecka till. Men Tachai Island är en plats som jag skulle återvända till igen om jag var i Khao Lak området. Visst, jag vill gärna till Similian Island också, men det får vi ta när Henrik är större och kan vara med och snorkla

Dag 20 En person jag vill träffa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar