tisdag, maj 10, 2011

Dag 6 Min dag

Börjar med en massa spring de tidiga timmarna medan man fortfarande behöver sova..
Men Henrik vaknade för morgonen 6,15 då vi klev upp och kikade på lite mysTV på morgonen.
Morgonbestyr för oss båda och sedan dagis.

Började jobba 7,30 och vi har precis bytt datasystem på jobbet så det är mycket knas, nytt och funderingar. Besök av arbetskamrat från Östersund så vi åkte till stora staden för jag skulle på VV och därefter bidde det BiteLine..
Arbete fram till kvart över fyra och hem till färdig middag. Sedan lite bus med Henrik och vi konstaterade att ta en cykeltur till OK för mjukglass.
Var dock lite småkyligt ute men nu är vi hemma och middagen till imorgon klar.
Anders lägger Henrik så jag får blogga lite.
Sedan blir det som vanligt kaffe i soffan till något tv-program eller så är det kanske någon sport och då sitter jag inte så mycket vid TV´n. Om jag får gissa ligger jag nog nerbäddad runt 22 och hoppas på att få så många sammanhängande timmar i sömnfas som det bara går..
Ja det var nog en rätt typisk dag. Fast middagen står bara klar på tisdagar då A slutar tidigt..
Detta var inte ikväll utan första cykelturen förra året,
eller första för Henrik i hela hans då 1-åriga liv!!



Imorgon Dag 7 Den här veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar